Bloodlines
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Bloodlines

Vampire: The Masquerade
 
AnasayfaLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap

 

 Disiplinler III

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Netzach

Netzach


Erkek Mesaj Sayısı : 33
Kayıt tarihi : 26/11/09
Yaş : 115

Disiplinler III Empty
MesajKonu: Disiplinler III   Disiplinler III Icon_minitime1Perş. Tem. 01, 2010 3:55 pm

Obfuscate ( Şaşırtma )

Kademe 1: Gölgelerin Pelerini:
Bu seviyede gizlenmek için gölge bir yere sığınmak zorundasın. Yapacağın şey gölgelerin seni sarmalamasını sağlamak. Yalnız ayak altında olmadığına dikkat et çünkü eğer birileri sana çarparsa ya da senin olduğun yere bir ışık tutarsa görülür hale gelirsin. Saklandığın yerde sesiz, kımıltısız durmalısın. Hareket ettiğinde ya da saldırdığında gizliliğin sona erecektir.
(Mekaniği: Her hangi bir atış gerekli değildir. Başarılı olunup olunmaması oyun yöneticisine bağlıdır)

Kademe 2: Görünmeyen Varlık
Bu seviyeye yükseldiğinde gölgelere gizlenmene rağmen hareket etme şansın olacaktır. Eğer birileri seni bilerek arayana ya da sen kendini dikkatsizce gösterene kadar bu durumun devam edecektir. Eğer yürürken masaya çarpıp da vazoyu devirirsen birileri gelip seni bulacaktır.
( Mekaniği: Karakter konuşmak, bir şeyler fırlatmak gibi hareketlerde bulunmadığı taktirde herhangi bir atışa gerek yoktur. Bu gibi bir durumda da oyuncu zorluğu yöneticinin duruma göre kakar vereceği bir Pratik Zeka(Wits) + Gizlenme (Stealth) atışı yapacaktır. Eğer gereken sayıda başarılı atış yapılırsa gizlilik devam edecektir.)

Kademe 3: Bin Yüzlü Maske
Bu yetenek sayesinde o gece beni sanki bir başkasıymışım gibi görmüştün. Bu seviyeye ulaştığında kendini karşındakine olduğundan tamamen farklı bir şekilde gösterebilirsin. Aslında kendinde fiziksel bir değişiklik yapmazsın bunu kullanırken. Yalnız dikkat et, karşındakinin tanıdığı birilerinin şekline bürünmek oldukça tehlikelidir.
( Mekaniği: Oyuncu İdare (Manupilation) + Performans (Performance) zarı atar. Normal zorluk seviyesi 7’dir. Ancak Yönetici duruma göre zorluk seviyesini değiştirebilir.
1 Başarı: Aynı bot ve kiloda kalan vampir sadece aşırı çirkin bir insan benzer
2 Başarı: Çok çirkin değildir ancak yine de insanlarca kolay kabul görecek bir şekilde değildir.
3 Başarı: Nasıl gözükmek istiyorsa öyle gözükür ancak ses mimikler farklıdır
4 Başarı: Sesi, görünüşü, hareketleri ve mimikleriyle tam bir değişim
5 Başarı: Karşı cinse ait ya da farklı yaşta gibi gözükmek. Vücudun fiziksel ebatlarında büyük değişiklikler yapılabilir )

Kademe 4: Zihinlerden Silinme
Bu seviyeye ulaştığında kendini karşındakilerin zihninden tamamen silme şansın vardır. Bu sayede onların hemen önünde dursan bile seni fark etmeyeceklerdir. İnsanların gözlerinin önünden bir anda kaybolmak kolaylıkla işe yarayacaktır ancak aynı şeyi başka vampirlerin önünde yapmak biraz daha zordur haberin olsun.
( Mekaniği: Oyuncu bu kerameti kullanmak için Karizma (Charisma) + Gizlenme (Stealth) atışı yapar. Zorluk derecesi karşıdaki karakterin Pratik Zeka (Wits) + Tetikte Olma (Alertness) seviyesi kadardır. Eğer bir grubun önünde kullanılmakta ise bu keramet karşıdaki grup içindeki seviyesi en yüksek karaktere göre atılır. Eğer atışta 3’den az başarı sağlanırsa gözden kaybolunmaz ancak hayaletimsi bir görüntü alır. Eğer 3’den fazla başarı sağlanırsa oyuncu gözden kaybolacaktır. Eğer başarı sayısı karşıdaki karakterin İrade (Will) seviyesinden daha yüksekse, karakter oyuncunun orada olduğunu tamamen unutacaktır. )

Kademe 5: Topluluğu Perdeleme
Eğer benim kadar uzun yaşayıp da bu seviyeye ulaşabilirsen göreceksin ki gizleme yeteneğini bir bölgeyi gizlemek için de kullanabileceksin. Birilerini korurken ya da bir şeyler çalarken hayatın çok kolaylaştığını göreceksin. Ancak dikkat et. Eğer gizlediklerinden her hangi biri örtüyü üzerinden atmak isterse, hepinizin gizliliği bozulacaktır.
( Mekaniği: Oyucu kendi Gizlenme (Stealth) seviyesi kadar kişiyi de kendisiyle beraber perdeleyebilir. Diğer oyuncular da kullandıkları seviyenin gerektirdiği atışı yapmak zorundadırlar. Gereken atışı yapamayan oyuncu Perdenin özelliğini kullanamaz. )

Buradan sonrakiler sadece söylenti seviyesinde yetenekler. Ben ne yapabildim ne de yapabileni gördüm. Ancak yine de bilmen gerekebilir. Kim bilir belki sen kullanan birileriyle karşılaşabilirsin.

Kademe 6:
*Yakındakiler sen saldırmadıkça orada olduğuna inanmayacaklar.
*Bir ev boyutunda eşyaları perdeleyebilirsin.
*Kendi görüntün başka bir yerdeyken sana ondan bağımsız bir şekilde dolaşma imkanı yaratır.
*Silahını onunla saldırırken bile görünmez kılabilirsin.
*Başkaları bunu istemese de onları olduklarından farklı gösterebilirsin. ( Bin Yüzlü Maske kullanırmış gibi)
*Auranı değiştirme ya da tamamen gizleme yeteneği verir

Kademe 7:
*Kendin ortamdan ayrılsan bile kullandığın Şaşırtma kerametinin devam etmesini sağlayabilirsin.
*Görüş (Auspex) kullanımından dahi kaçabilirsin.
*Rüya Diyarına ( Dreaming) gidebilirsin
*Bir kişiyi ne yaparsa yapsın görülemez kılabilirsin
*Küçük çapta bir orduyu perdeleyebilirsin.

Kademe 8:
*Kendini ortamdaki herkesin en büyük kabusundaki yaratığa çevirebilirsin.
*Karşındaki kişiyi şüphelendirmeden onun en yakın arkadaşı gibi gözükebilirsin.
*Karşındaki kişiyi avlayan ve onu korkutan bir görünüm alabilirsin.

Kademe 9:
*Kendine tamamen yeni ve hiç şüphe çekmeyecek yeni bir kimlik kazandırabilirsin.
*Bir kişiyi ya da cismi her türlü algı sınırının dışına atabilirsin.

Kademe 10:
*Kendini ve seninle ilgili tüm bilgileri tarih sürecinden silebilirsin.


Protean (Değişim)

1.Seviye: Hayvanların Gözleri:

Bu sayede tamamen karanlık yerlerde dahi, hiçbir ışık kaynağına ihtiyaç duymadan çok iyi görebilirler. Bu durumca gözlerimiz kırmızıya dönüşür.

(Mekaniği: Herhangi bir atışa gerek yoktur. Değişim bir tur sürer. Değişim sonrası ölümlülerle ilgili tüm Sosyal atışlarda zorluk derecesi 1 artacaktır. Ancak güneş gözlüğü gibi bir koruma sayesinde gözler saklanırsa bu artış olmaz.

Eğer bir vampir bu özelliği kullanmadıysa karanlıkta kaldığında görmek için yapacağı atışların zorluk derecesi 2 artar)

2.Seviye: Vahşi Pençeler:

Ellerimizi ve ayaklarımız çok keskin pençelere dönüştürebiliriz. Öyle ki biraz zorlanarak taşları ve hatta metali dahi kesebiliriz. Bu da onları düşmanlarımız için ölümcül birer silah haline getirmektedir.

(Mekaniği: Oyuncu bir kan puanı harcayarak ellerini ya da ayaklarını veya her ikisini birden pençelere dönüştürebilir. Bu değişim bir tur sürer. Saldırısı değişmese de oyuncu Zarar atışında Güç(Strength) seviyesi için puan fazladan kazanır ve verilen hasar Ağırlaşmış(Aggrevated) seviyededir. Bu zararı Metanet (Fortitude) gibi güçler engelleyebilirler.

Ayrıca pençelerini kullanan her vampir için tırmanma atışlarının zorluk derecesi 2 puan azalır.)

3.Seviye: Toprağa Gömülmek:

Sahip olduğumuz en etkileyici özelliklerden biridir. Bizlere formumuzu tam anlamıyla değiştirip dünyayla bir olma yeteneği verir. Toprağa karıştığımızda hareket edemeyiz. Ayrıca eğer toprakla aramızda başka katmanlar varsa bu kerameti kullanamayız. Ancak bu engelleri yok etmek için kesici pençelerimiz var.

Toprağa gömüldüğümüzde güneşten tam anlamıyla korunmuş oluruz. İçlerimizden bazıları kendilerini dünyanın kucaklamasına bırakarak yüzlerce yıl uyurlar ve güç kazanırlar. Ben bunun için genç olduğumu düşünüyorum hala. Ha bazı paranoyaklarımız da Vakti geldiğinde atalarımızın uyanıp bizleri yok edeceğini düşünürler.

Gömüldüğümüz zamanlarda varlığımız fiziksel dünyayla astral düzlem arasında sıkışmış durumdadır. Bu yüzden iki düzlemde de doğaüstü güçler kullanarak dahi yerimizi bulmak çok zordur. Eğer bir şekilde iki düzlemden birinde bulunur ve zarar görürsek otomatikman fiziksel dünyaya döneriz.

(Mekaniği: Herhangi bir atış gerekmez. Ancak oyuncu bir kan puanı ve tur harcamak zorundadır. Bu durumdayken vampir varlığını zorlukla hisseder ve acil bir durumda uyanmak için zorluk seviyesi 6 olacak şekilde İnsanlık (Humanity) zarı atmak zorundadır.

Uyumakta olan vampiri aramak için yapılan tüm atışların zorluğu 2 puan artar. Fiziksel düzleme dönmek zorunda kalmış olan vampir o tur boyunca körlük yaşar ve tüm Algı atışlarının zorluk seviyesi 2 puan artar.)

4.Seviye: Hayvan Şekli:

Bu keramet bizlere genellikle kurt ya da yarasaya dönüşme yeteneği verir ancak dönüşülen hayvan normalden ötedir. Hem kendi güçlerimize sahibizdir, hem de dönüştüğümüz hayvanınkilere. Bazılarımız kendilerine daha çok uyan hayvanlara dönüşürler. Örneğin New York’da sıçanlar çok popülerdir.

(Mekaniği: Vampir dönüşmek için bir kan puanı ve 3 tur harcar. Ancak fazladan harcanan her kan puanı dönüşümün aldığı süreyi bir tur azaltacaktır. Yine de dönüşüm minimum 1 tur sürer. Vampir bu formda tüm gece kalabilir. Küçük eşyalar ve kıyafetler de vampirle birlikte dönüşüme uğrar.

Bu formdayken vampir Ölüm Büyücülüğü (Necromansy), Yılanlık (Serpentis), Kerametçilik (Thaumaturgy) ve Etbüküm (Vicissitude) kerametlerini kullanamazlar.

Kurt formundaki vampir yaptığı saldırılarda Güç+1 Ağırlaştırılmış hasar verir. Ayrıca normalden iki kat hızlı koşar ve tüm Algı (Perception) atışları için zorluk seviyesi 2 puan düşer.

Yarasa formundayken vampirin Güç seviyesi 1 olur. Ancak saatte 20 mil ile uçabilir ve tüm duyma ile ilgili Algı atışlarının zorluk derecesi 3 puan düşer. Küçük boyutundan ötürü vampire saldıran herkesin zorluk seviyesi 2 puan artar.)

5.Seviye: Sis Formu:

Bu keramet bizlere fiziksel şekli irademize göre hareket eden bir sis bulutuna dönüşme yeteneği verir. Bu sayede kapı altları, pencere araları gibi dar alanlardan geçme yeteneği verir. Güçlü rüzgarlar bu durumdayken bizleri sürükleyebilir ama büyük hortumlar dahi büründüğümüz sis bulutunu dağıtamaz.

(Mekaniği: Bir atış gerekmez ama değişim 3 tur sürer. Fazladan harcanacak her kan puanı değişimi 1 tur kısaltır. Yine de değişim en az 1 tur alacaktır. Eğer değişim sırasında vampirin bulunduğu yerde güçlü rüzgarlar varsa bu değişimi zorlaştıracaktır. Bu durumda sadece Güç (Potance) kerameti koruma sağlayacaktır.

Bu formdayken vampir hiçbir fiziksel saldırıdan etkilenmez. Ancak doğaüstü saldırılar için aynı şey söz konusu değildir. Yine de bu durumdayken vampir ateşten ve güneşten bir kademe daha az zarar görecektir. Fiziksel saldırılardan korunduğu gibi kendisi de saldırıda bulunamaz. Ancak Fiziksel etkisi olmaya kerametlerini kullanabilir.)

Buradan sonrası sadece dedikodularda konuşulan yeteneklerdir o yüzden üstün körü geçeceğim…

6. Seviye:

Bu seviyede derimizi o kadar kalınlaştırabilirmişiz ki sanki bir taşmış kadar sert hale gelirmiş. Bu sayede bizlere gelen hasarın sadece yarısı bizleri etkilermiş ama yine de lanetimiz olan güneş ve ateşe karşı biz koruma sağlamazmış. Ayrıca bu kadar yükselirsek, toprağa karıştığımız zamanlarda artık onun içinde sanki denizde yüzer gibi hareket edebilirmişiz.

7. Seviye:

Bu seviyedeyken kendimizi hayaletvari bir hale getirebilirmişiz. Görünüşümüzde bir değişiklik olmamasına rağmen yer çekiminden etkilenmez ve hatta katı objelerin içlerinden geçebilirmişiz.

Ayrıca etimizden bir parça kopartarak kendimizin oldukça küçük ama disiplin kullanamayan ve oldukça vahşi bir kopyamızı yapabilirmişiz.

8. Seviye:

Bu seviyeye ulaştığımızda -ben daha önce inanmadığımı söylemiştim ama- kazıklanmış olsan dahi, her dakika birkaç santim hareket edebilirmişiz. Aynı şey ağır yaralandığımızda da geçerli olurmuş…

9. Seviye:

Bu seviyede kendimiz bizden daha güçsüz iki kopyasını yapabilirmişiz. Görünüş itibariyle kendimize benzeyen bu kopyaların arasındaki gerçek bizi bulmak için Görüş(Auspex) tarzı güçler gerekirmiş. Kopyaların güçleri ve sahip oldukları kan kendimizden daha az olurmuş…

10. Seviye:

İşte bu tüm Vampirlerin hayallerindeki güçtür eminim ki. Bu kerametin en son haline gelmiş olduğumuzda bizler ateş ve güneş ışığına karşı koyabilme yeteneği kazanabilirmişiz. Vücudumuz parıldamaya başlarmış ve…”


Hayvanizm ( Animalism )

. Seviye: Hayvanların Dili

Bizim kullandığımız doğanın kendi dili olan “tek” dildir. Gözlerimizi hayvanın gözlerine diktiğimizde kanımız onun kanını coşturur. Söylediklerimiz kanımız üzerinden akıp gider ve hayvanın kanı sözlerimizi onun için anlamlı kılar. Zihinlerine ulaştığımızda onlar gibi düşünmeye başlarız. Küçük hayvanların zihinleri basittir isteklerimizi rahatça kabullendirebiliriz ancak büyük hayvanların ruhlarına ulaşmak daha zordur.

(Mekaniği: Bu kerameti kullanmak için bir atış gerekmez. Ama vampir mutlaka hayvanla göz göze gelmelidir. Eğer bu göz kontağı bozulursa baştan kurulmak zorundadır. Eğer vampir hayvana bir emir verecekse Manipülasyon(Manipulation) + Hayvan Bilgisi(Animal Ken) atışı yapılır. Zorluk derecesi kurtlar, kediler ya da yarasala gibi vampirlere yakın hayvanlarda 6; fareler baykuşlar gibi hayvanlarda 7; yılan gibi hayvanlarda 8 olarak kabul edilir. Bu zorluk derecesi şayet vampir hayvanların kendi lehçesinde konuşursa bir azalır. Bu oyuncunun rol yapmasına göre oyun yöneticisi tarafından verilecek bir karardır. Başarılı atış sayısı hayvanın ne kadar etkilendiğini belirler. Örneğin tek başarıyla bir kuşun istediğiniz yere gitmesini sağlayabilirken, beş başarı bir kaplanın birkaç ay süreyle istediğiniz yeri korumasını sağlayacaktır.)



2. Seviye: Çağrı

Kaderimiz bizi zora soktuğunda Kabil’in bize bahşettiği güç doğanın ruhlarını yardımımıza koşar. Kanımız çığlığımıza yansır ve çağırdığın hayvanlar yollarından dönüp yardımına koşarlar. Yalnız bu çığlığa doğa sadece tek bir cins hayvanı yardımımıza gönderir. Doğa kendine yakın olanı kayırır ve çağrısına onlarcasını gönderir gerektiğinde…

(Mekaniği: Vampir Karizma(Charisma) + Hayatta Kalma(Survival) atışı yapar. Zorluk seviyesi altı olan bu atışta başarı sayısı cevap veren hayvanların sayısını gösterir. Civardaki hayvan sayısı oyun yöneticisinin insiyatifindedir.

1 Başarı: tek bir hayvan gelir

2 Başarı: civardaki hayvanları ¼ kadarı cevap verir

3 Başarı: Civardaki hayvanları yarısı yardıma koşar.

4 Başarı: Çevredeki hayvanların büyük kısmı yardıma gelecektir

5 Başarı: Civardaki tüm hayvanlar kanını kanın için harcamaya koşar.



3. Seviye: İblisi Uyandırmak

Doğa bize öğretti ki her canlının içinde bir iblis vardır. Bizim içimizdeki iblis diğerlerinden daha kudretlidir ve biz onun dilini anlamamız sayesinde dokunduğumuz diğer ruhların içindeki iblisin iradesini ezebiliriz. Korkanı cesur kılar, avcıyı ava dönüştürürüz içlerindeki iblise ulaşarak. Bu güce herkes farklı isim vermiştir. Biz nosferatular buna Durgunluğun Şarkısı deriz ama temeli iblisi uyandırmaktan geçer.

(Mekaniği: Eğer hedef korkutulmak isteniyorsa Manipülasyon(Manipulation) + Korkutma(İntimidation) atışı yapılır. Eğer hedef sakinleştirilmek isteniyorsa Manipülasyon(Manipulation) + Duyarlılık(Empathy) atışı yapılır. Zorluk seviyesi yedi olarak belirlenmiştir. Vampir hedefin İrade(Willpower) seviyesi kadar başarılı atış yapmalıdır. Etkilenmiş kişi her gün bir tane İrade(Willpower) atışı yapar ve başarı sayısı vampirin İrade sayısına eşit olduğunda etkiden kurtulur. )



4. Seviye: Canların Paylaşımı

Hayvanların “canlar”ı bizden farklıdır. Onların varlığında ruhun yeri boştur ve biz doğanın ruhuna ne kadar yakınsak, hayvanların varlığındaki bu boşluğa kendi ruhlarımızı sığdırabiliriz. Doğanın sakinlerine gözlerimizi diktiğimizde Çözünen ruhumuz hayvanın varlığına akar. Hayvanın Can’ıyla bir olduğunda önemli olan iraden değildir. Doğaya yakınlığın bir olduğun Can’dan kontrolü ele almanı sağlar. Doğaya uzaksan eğer doğanın taşınması zor olan yükünü kendi omuzlarına almakta zorlanırsın ve yeni doğmuş bir bebek gibi av haline gelirsin. Varlığını paylaştığın Can seni kabullenmeye başladığında sadece onun vücudunu kullanmak kalmazsın, onun bacaklarıyla koşarken Kabil’in bahşettiklerini de kullanabilirsin. Ve en güzeli gözlerinin görmeyi unuttuğu göneşi onların gözlerinden izleyebilirsin.

(Mekaniği: Vampir Manipülasyon(Manipulation) + Hayvan Bilgisi(Animal Ken) atışı yapar. Üçten az başarı sağlanırsa vampir, hayvanın doğasına aykırı bir davranışta bulunmak için bir İrade(Willpower) puanı harcamak zorundadır. Beşten az başarılı atışta vampirin istekleri hayvanın isteklerince gölgelenmiştir ve öncelik hayvanın isteklerindedir. Ayrıca kullanılabilecek kerametler de bu başarılara göre belirlenir

1 Başarı: Disiplin kullanılamaz

2 Başarı: Görü (Auspex) kullanılabilir

3 Başarı: Varlık(Presence) kullanılabilir

4 Başarı: Hüküm(Dominate) ve Delirtme(Dementation) kullanılabilir.

5 Başarı: İlizyonizm (Chimestry), Ölümbüyücülüğü (Necromancy) ve Keramet (Thaumaturgy) kullanılabilir

Tekrar kendisine gelmek için vampir zorluk seviyesi sekiz olan bir Pratik Zeka(Wits) + Duyarlılık(Empathy) atışı yapılır. Başarısız bir atışta vampir kendi bedenine kavuşsa dahi hayvan gibi hareket etmeye devam eder.

Vampir hayvanın bedenindeyken aldığı yaralar vampirin bedenini de etkiler. Eğer hayvan ölürse vampirin ruhu otomatikman bedenine döner ama vampir hareket edemez hale gelir.



5. Seviye: Hayvanı Çıkarmak

Biz gece yürüyenlerin en büyük düşmanı içimizdeki iblistir. Bizi lanetleyenler gücümüzü dengelemek için içimizdeki iblisi böyle kudretli kılmıştır. Biz ne zaman kızsak, korksak ya da yıkıma başlasak irademizi ezip kontrolü ele geçirir ve çıldırmış bedenimiz yönetir. Bizler bu seviyeye geldiğimizde içimizdeki çılgınlığı yakınımızdaki birine akıtabiliriz ve seçtiğimiz kişinin ölümlü ya da ölümsüz olması fark etmez.


1- Başarı: İblis ortamdaki kişilerden rasgele birine geçer

2- başarı: karakter sonraki tur bir aktivitede bulunamaz ama iblis istediği kişiye geçmiş olur

3- Başarı: İblis başarılı bir şekilde gönderilir

Eğer vampir İblisi gönderdiği karakterdeki varlığını bu Çılgınlık hali sona ermeden terk ederse İçindeki İblisi kaybedebilir. İyi gibi duran bu durumda vampir İradesini(willpower) kullanamaz ve oldukça uyuşuk bir hale gelir. Bu durumda İblisin yeni bedenini bulmalı ve tekrar kendine geçmeye zorlamalıdır. Yeni beden öldürülerek bu yapılabilir ama bu durumda bir İnsaniyet(Humanity) puanı kaybedecektir.

Buradan sonrasını rivayetlere göre anlatabilirim. Derler ki eskilerimiz bu seviyeden sonra doğanın dilinde o kadar ilerlemiş olurlarmış ki, doğanın dilini kullanırken onlarca Can’la bir arada konuşabilirlermiş. Koca ormanın tüm canlarıyla tek bir vücut olup zavallı hasımlarıyla oyun oynarlarmış. Bildiğim yeteneklerimizi anlatmaya devam edeyim sana…



6. Seviye

*Karanlıktaki Şarkılar: Biz nosferatulara bahşedilmiştir bu keramet. Kabil güzelliğimizi elimizden aldığında bizi yerlerin altında yaşamaya mahkum etti. Biz karanlıklarda yaşarken doğadan uzaklaşmamayı başardık ve dar dehlizlerde dahi yardım dilediğimizde doğa bizi yalnız bırakmaz.


*Verimli Kan: Hayvanlardan içtiğimiz kan bizi normalin iki katı kadar doyurur.

*Hayvanlara Yakınlık: Varlığımız onların varlığını paylaşmasak dahi onlara oldukça etkileyici gelir.


*Derin Şarkı: Bu keramet üç kağıtçı Ravnos’lara bahşedildi. Şarkılarıyla etkileme yetenekleri olan bu çingeneler hayvanların tutkularını değiştiriyorlar onlara çalarak...


*Gruplarla Konuşmak: Doğanın dilini kullanan kanımız lehçesiyle artık aynı cins hayvanların birden fazlasına ulaşabilir



7. Seviye

*İblisi Zaptetmek: Bu seviyeye geldiğimizde artık doğanın şarkısı öyle işlemiştir ki içimize içimizdeki iblisin kontrolünü tamamen elimize alabiliriz.


*Ustanın Sesi: Kanımız doğanın dilini kullanırken onu aynı anda farklı lehçelere bölebilmemizi sağlar. Bu sayede farklı cins hayvanlarla gruplar halinde konuşabilir.



8. Seviye

*Çoklu Çağırı: Kanımızın kokusu artık hayvanlar için dayanılmazdır. Ve bizler artık yardımımıza onlarca hayvan çağırabiliriz.


1 Başarı: Şehrin içinde bir sokak, yabanlarda yarım mil içindeki tüm hayvanlar

2 Başarı: Şehrin içinde iki sokak, yabanlarda bir mil içindeki tüm hayvanlar

3 başarı: Şehrin içinde beş sokak, yabanlarda beş mil içindeki tüm hayvanlar

4 Başarı: Şehrin içinde yarım mil, yabanlarda yedi mil içindeki tüm hayvanlar

5 Başarı: Şehrin içinde bir mil, yabanlarda on mil içindeki tüm hayvanlar )

*İkiz Ruh: Doğa artık varlığımızı hayvanın ruhundaki boşluğa doldurmak için kanımız taşıdığı canı kullanır. Bu sayede hem kendi vücudumuzu, hem de hayvanın bedenini kontrol edebiliriz.


1 Başarı: Bir saat

2 Başarı: Altı saat

3 Başarı: Bir gün

4 Başarı: Bir hafta

5 Başarı: Belirsiz )



9. Seviye

*Et Bağı: Artık doğa ile öyle iç içe girmişizdir ki, gerçekten doğanın sakinleriyle bir olabilmemizi sağlar. Artık yoldaşımız olan hayvanları kanımızın bir parçasını harcayarak bedenimizde taşıyabiliriz. Aynı şekilde bizler de yoldaşlarımızın bedenine saklanabiliriz.


Bir hayvanın bedenine girebilmek içinse vampir zorluğu yedi olan bir Dayanıklılık(Stamina) + Duyarlılık(Empathy) atışı yapılır. Bu durumda hayvanın kontrolü vampirde değildir ve Görüş(Auspex) kerameti ile varlığı fark edilebilir.)



10. Seviye

*Hayvanların Ordusu: Eğer doğanın fısıltılarını bu kadar anlayabilirse bir vampir Kanının lehçesi o kadar mükemmelleşir ki, sayısı inanılmaz büyüklüklere ulaşan hayvanlardan oluşan ordular kurabilir ve sanki onlarla birmiş gibi onları yönetebilir.



Chimerstry ( İllüzyonizm )

1. Seviye: Boş Hayal

Bu seviyede kan bizim sadece tek bir duyumuzu etkileyebilecek kadar dokunabilir gerçekliğe. Bize bir kapının sadece görüntüsünü ya da sadece dokunduğumuza tahta hissini verebilirler. Onları gerçekmiş gibi hissetsek de aslında bize zarar veremezler o yüzden korkulacak bir şey yoktur.




2. Seviye: Durağan Serap:

Artık kanlarındaki kudret sayesinde gösterdikleri bizim tüm duyularımıza hitap eder hale gelir. Ancak yarattıkları görüntü hareketsizdir. Yaktıkları ateşin alevleri dans etmez ya da gürül gürül akan bir ırmak gösteremezler gözlerimize…




3. Hareketli Hayaller:

Bu tek başına kullanılan bir keramet değildir. Sadece diğer yetenekleriyle beraber kullanılabilir. Bu seviyeye ulaştıklarında yarattıkları görüntüleri biraz daha çaba harcayarak hareketli kılabilirler.




4. Seviye: Süreklilik

Artık kan gerçekliğe her daim dokunur hale gelmiştir. Artık yaratılmış görüntü, yaratıcısı orada olmasa dahi kanın bu bağı sayesinde varlığını sürdürebilir. Ravnoslar bunu genellikle sığınaklarını saklamak için kullanırlar.




5. Seviye: Dehşetli Gerçeklik

Kan gerçekliğe olduğu gibi zihinlere de bağlanabilir. Bu seviyede yaptığı da budur. Kurbanın zihnine öyle sıkı sarılmıştır ki kurban yaratılan görüntünün tamamen gerçek olduğuna inanır. Bir başkasının aslında hepsinin bir hayal olduğunu söylemesi bile bu etkiyi kaldırmayacaktır çükü kurban görüntünün gerçek olduğuna tamamen inanmıştır. Bu yeteneğe dikkat etmelisin evlat çünkü hafife alınacak bir şey değildir.


Buradan sonrası yaşlıların kullanabildiği yetenekleri anlatır. O yüzden çok önemli değildir. Ama belli olmaz bir gün işine yarayabilir o yüzden kulağını aç da dinle…



6. Seviye

* Hülyaların Ustası: Görüntü yaratmak artık çok daha kolay gelir kullanana. Ve artık oldukça uzaklardan dahi bu görüntüleri yaratır ve devam ettirebilir


*Paylaşılan Kabus: Artık tek bir vampiri değil, bir grubu istediği şeye tamamen inandırıp yaralayabilecek bir seviyeye gelmiş olur kanın kudreti…


*Kara Kader: Kan artık kişiye sadece o an için değil gelecekte de görüntü göndermek için bağlanabilir. Bu sayede bir görüntü önemli anlarda kişinin zihninde belirecek ve onu başarısızlığa ya da daha kötüsü ölüme sürükleyecektir.


1 Başarı: Rahatsız edici seviyededir

2 Başarı: Önemsiz seviyededir.

3 Başarı: Daha önemli hale gelmiştir

4 Başarı: Ciddi şekilde etkileyecek seviyededir.

5 Başarı: Korkunç derecede etkilidir. )

*Gizleme: İlizyonların ne duyguları ne de bazı algılama seviyelerince fark edilebilen auraları vardır. Bu yetenek sayesinde kan ilizyonu başkalarını kandırabilmesi için bunları verir.




7. Seviye

*Irak Düşlerin Efendiliği: Kan gerçeklik içinde yolculuğa çıkabilir artık. Bu hilekarlar artık önceden gördükleri herhangi bir yerde görüntü yaratabilirler. Üstelik orada bulunmuş olması da gerekmez. O alanın fotoğrafını ya da televizyonda bir görüntüsünü görmüş olması yetrerli haldedir.


6 – Vampir alanı kendi sığınağıymışçasına bilir

7 - Vampir alanı üçten fazla kez ziyaret etmiştir

8 – Vampir alana sadece bir kez gitmiştir

9 – Vampir hiç o alanda olmamasına rağmen detaylı bir tarife sahiptir

10 – Vampir alanı sadece televizyonda ya da fotoğrafta görmüştür. )



*Güven Yaratma: Kandaki keramet bağlandığı zihni güçsüz düşürebilir. Bu sayede vampir yarattığı görüntünün gerçek olduğuna kişiyi rahatça inandırabilir. Ancak aşırı derecede gerçek üstü görüntüler yine de etkilenen kişinin görüntüyü sorgulamasına neden olabilir.


1 Başarı: 5 kişi

2 Başarı: 10 kişi

3 Başarı: 25 kişi

4 Başarı: 50 kişi

5 Başarı: Görüntüyü gören herkesi )



8. Seviye

*Gerçeği Görme: Artık kan yalanı anlama yetisi verir sahibine. Başkalarının kullandığı belli bir seviyenin altındaki Şaşırtma(Obfuscate) ya da İlizyon kerametleri onlar için etkisizdir.

*Duygu Karmaşası: Kan bu üçkağıtçılara başkalarının duygularını ve hissettiklerini birbirleriyle karıştırabilir ve onların üstünde hakimiyet kullanabilir.

1 Başarı: 1 hafta

2 Başarı: 1 ay

3 Başarı: 6 ay

4 Başarı: 1 yıl

5 Başarı: Kalıcı etki sağlar)



9. Seviye

*Algıları Yok Etme: Bu seviyeye ulaştığında kanın kudreti karşısındakinin tüm duyularını kör eder.

1 Başarı: 1 tur

2 Başarı: 1 saat

3 Başarı: 1 gün

4 Başarı: 1 ay

5 Başarı: 1 yıl )

*Varlık: Kan artık olanı olmaz kılmayı, var olanı değiştirmeyi başarabilir. Neyse ki bu kerameti kullanacak kadar güçlü birileri artık dünyada yürümüyor.


1 Başarı: Bir nesneyi işe yaramaz kılar. (Silah ateş etmez gibi sonuçlar)

2 Başarı: Bir nesneyi, başka bir nesneye çevirir.

3 Başarı:.Nesnelerin varlık özelliğini tersine çevirebilir

4 Başarı: Nesneler üzerinde kesin değişikliklere izin verir

5 Başarı: Nesnelerin mantığa aykırı hareket etmesini sağlayabilir

6+ Başarı: Bir varlığı gerçeklikten silebilir. )



10. Seviye

*Gerçeklik: Bu seviyeye ulaştığında kan alternatif bir gerçeklik yaratacak kadar kudret kazanmış olur. Vampir de istediği kişiyi bu gerçekliğe hapsedebilir. Ve orada onu hiçbir şey bulamaz.







Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://bloodlines.hareketforum.net
 
Disiplinler III
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Disiplinler I
» Disiplinler II

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bloodlines :: Merkez :: Sistem Dökümanları-
Buraya geçin: